Tuesday, August 2, 2016

Internet Download Manager 10

කොහොම ද කස්ටිය එහෙම....මම දැන් ඔයාලට අරගෙන ආව නියම බඩ්ඩක්....මේක ගොඩක් අය මගෙන් ඉල්ලල තිබුණු නිසා තමයි ගෙනාවෙ....ඒ තමයි Internet Download Manager v6.07 Final එක...ඉතින් මේ සොෆ්ට්වෙයා එක ගැන හැමෝම දන්න නිසා වැඩ කෑලි ගැන කතා කරන්න ඕන නෑනෙ.කමක් නෑ මම පොඩ්ඩක් විස්තර කරලා දෙන්නම්කෝ.මේකෙන් අපට ඕන කුණු ජරාවක් අන්තර්ජාලය හරහා ඉතා ඉක්මනින් බාගන්න පුළුවන්.ඒ වගේම මග නැවතුණු ඩවුන්ලෝඩ් එකක් වුවත් නැවත එතැන සිටම ආයෙත් පටන්ගත හැක.

ඒ නිසා මම අද ඔයාලට කෙලින්ම Full Version එකම දෙනව.මම මේක අත්හදා බලපු නිසා මට මේක වැඩ කරන බව 100% විශ්වාසයෙන් කිව හැක.ඒ නිසා ඕකොල්ලනුත් මේක ට්‍රයි කරල බලන්න.එහෙනම් පහළ ලින්ක් එකෙන් මේක බාගන්න.
http://adf.ly/3007574/_eaHR0cHM6Ly9yYXBpZHNoYXJlLmNvbS9maWxlcy8xODAzMjIxNzU0L0ludGVybmV0X0Rvd25sb2FkX01hbmFnZXJfX0lETV9fdjYuMDdfQnVpbGRfMTRfYnlfc2luaGFsZW5zb2Z0d2FyZS50ay5yYXI=                                               

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

වසා දමන්න